| Veure tema anterior :: Veure tema següent |
| Autor |
Missatge |
Lord_Thiranus Acabat d'aterrar

Registrat: 09 Des 2006 Missatges: 5
|
Publicat: Ds Abr 19, 2008 12:46 pm Assumpte: T.4 de Battlestar Galactica |
|
|
| Ya hi son per internet el primers 2 capitols de BattleStar Galactica T.4, estic traduint els subs pero trigaré, quan els tingui ya els colocaré, vinga dew. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
sonmoix Vampire

Registrat: 13 Jul 2005 Missatges: 6385 Ubicació: Mallorca
|
Publicat: Ds Abr 19, 2008 7:50 pm Assumpte: |
|
|
Genial!
Ja et pots passar per aquest altre fil i anar preparant el primer post i demés  |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
jjoveg Iniciat al fòrum
Registrat: 07 Nov 2007 Missatges: 30
|
Publicat: Dc Feb 11, 2009 7:02 pm Assumpte: |
|
|
Ei bonessss!!!
Ara ja fa un temps ke no em passava per la web! (sorry!) i us volia comentar si aneu seguint la segona part i final de la 4 temporada de galactica! suposo ke no gaire xk no hi ha comentaris!! xo si en algun moment us va cautivar akesta serie crec ke haurieu de veure akesta segona part pk els 4 capitols ke han tret son d'un nivell altissim, sobretot el 4x11 que ja ha estat postulat com el millor de la serie o com a minim al top3!! La cosa a galactica esta lluny de ser placida, us animo ke agafeu uniformes i us assenteu al vostre viper! i a disfrutar del final d'aquesta gran serie!
salutacions colonials!!! |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
jjoveg Iniciat al fòrum
|
Publicat: Dj Mar 26, 2009 12:33 am Assumpte: |
|
|
Weno.... una de les ultimes obres d'art de la televisió i la gran joia de sciencia ficció... ha acabat!
Kin gran final!!!!! no han faltat les llagrimetes i els What the Frakkk!!!!!!, de tota manera, akest final no s'ha lliurat de polemica, controversia i critiques, no ha agradat a un bon sector de l'audiencia. xo jo personalment cada vegada ke el torno a mirar m'agrada mes!! soc bastant seguidor de series, i akesta m'ha deixat una bona petjada!! l'ha considero una obra d'art de culte a l'altura de les grans obres d'Asimov!
Com la trobare en falta...
BSG per sempre!!!! So say we all!!!!!!!! |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
sonmoix Vampire

|
Publicat: Dj Mar 26, 2009 10:14 am Assumpte: |
|
|
| No en faran pelis ni res més? |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
jjoveg Iniciat al fòrum
|
Publicat: Dl Mar 30, 2009 2:02 am Assumpte: |
|
|
Doncs si!
Pel juny sortira una pelicula anomenada "the plan" dirigida pel eduard james olmos i ke explicara parts desconegudes de la historia.
I a la tardor sortira una serie precuela de Galactica anomenada "Caprica" on es situara la trama.
Salut! |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
sonmoix Vampire

|
Publicat: Dl Mar 30, 2009 1:30 pm Assumpte: |
|
|
Tambè he vist que hi ha un especial anomenat "The last frakkin special" i un final alternatiu  |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
jjoveg Iniciat al fòrum
|
Publicat: Ds Abr 04, 2009 2:06 am Assumpte: |
|
|
Si, el frakking special esta bastant be... jejeje xo aixo del final alternatiu??? a ke et refereixes sonmoix??
salut! |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
sonmoix Vampire

|
Publicat: Dg Abr 05, 2009 3:37 pm Assumpte: |
|
|
Pel que he llegit, es van rodar dos finals de sèrie.
Es fa molts cops per moltes raons: si ha de seguir la sèrie o fer pelis, si volen seguir des d'allà o no, per si es filtren spoilers que siguin contradictoris, de vegades un els hi queda massa "gore" o massa "light" o la idea original no els hi agradaba i tornen a rodar, etc ... |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
|