| Veure tema anterior :: Veure tema següent |
| Autor |
Missatge |
PaWiNHo Saxo moderat

Registrat: 15 Ago 2006 Missatges: 2725 Ubicació: València
|
Publicat: Dt Abr 14, 2009 1:16 pm Assumpte: |
|
|
A mi em va agradar molt, el gir que ha pres la sèrie m'encanta pareix que els nous guionistes ja han trobat la senda...
I pel que sembla, com que aquest volum esta arribant a la fi ens deixaran per a la pròxima temporada el tema de la guerra?
No se, estic baixant el de hui a veure que tal esta... _________________
Parlem de coses serioses |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Linus Ni dormo, sols forejo

Registrat: 21 Set 2006 Missatges: 332 Ubicació: TARDIS
|
Publicat: Ds Abr 18, 2009 1:51 pm Assumpte: |
|
|
No sabria què dir PaW, però tot fa pensar que el quart volum acabarà dignament.
Pel què fa a l'episodi 1961 cal dir que m'ha agradat molt, potser no m'ha convençut gaire la germana però almenys hem conegut com va néixer la Companyia.
El final de l'episodi ens descobreix el camí del proper: Sylar...  _________________
DOCTOR WHO - LOST - STARGATE
El vertader triplet! |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
PaWiNHo Saxo moderat

|
Publicat: Dg Abr 19, 2009 12:17 pm Assumpte: |
|
|
Jo le vist, amb opinions de que era basura i a mi tampoco no m'ha desagradat molt... ens ha contat alguna cosa etc..
Per cert, els tres que acompañen a la jove Àngela, qui son? un es en Linderman, Bishop me sona... pero no recorde de que... i el negret te els poders del pare d'en Matt pero no recorde si ha sortit hem sembla que no... _________________
|
| Tornar a dalt |
|
 |
PaWiNHo Saxo moderat

|
Publicat: Dt Abr 21, 2009 9:33 pm Assumpte: |
|
|
Espectacular "I'm Sylar" que bo es Zachary Quinto.
Per una altra part han deixat alguns interrogants, com perquè no mor?
Que li passa a Hiro? no se la veritat esta la cosa calenteta... _________________
|
| Tornar a dalt |
|
 |
eduguerod El teclat és lo meu

Registrat: 03 Set 2006 Missatges: 48
|
Publicat: Dj Abr 30, 2009 12:50 pm Assumpte: |
|
|
Quin regust us ha deixat l'últim capítol?
A mi m'ha agradat molt la veritat comparant amb els decepcionants anteriors finals de temporada, excepte pel moment en que no veiem la esperada lluita, com sempre, on ens ho hem d'imaginar per l'escletxa de la porta (una cosa semblant pasava a la primera temporada).
La gent diu que es perque els han retallat el presupost... pero no ho entenc si ens mostren cada 2x3 en Sylar canviant d'aspecte i això crec que són força efectes especials, que amb un parell de cops crec que n'hi havia prou.
Hagués preferit mil cops una bona lluita de poders pero en fi haurem de contnuar esperant... |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
PaWiNHo Saxo moderat

|
Publicat: Dg Mai 03, 2009 11:09 am Assumpte: |
|
|
A mi prou bé... tampoc sense passar-se.
M'ha faltat mes protagonisme de Hiro, i Petrelli, roba el poder per a res... no se jo.
Anem a veure com va el tema. _________________
|
| Tornar a dalt |
|
 |
|