| Veure tema anterior :: Veure tema següent |
| Autor |
Missatge |
Linus Ni dormo, sols forejo

Registrat: 21 Set 2006 Missatges: 332 Ubicació: TARDIS
|
Publicat: Dl Abr 13, 2009 9:26 pm Assumpte: |
|
|
La teva teoria és més que interessant, i tampoc la trobo tan descabellada... com tu ben dius, en sci-fi tot és possible, i a Lost encara més...
Després d'uns episodis dels anys 70, la sèrie torna a l'època actual per mostrar-nos un mític cara a cara entre Ben i Locke (cada dia m'agrada més en Locke, i sembla que cada dia també va adquirint més importància) i assistim al perdó de l'illa per l'ex-líder dels Others.
PaW, ha fet bé l'illa perdonant en Ben? Podem dir que, fins i tot és més malvat en Widmore que el propi Ben, en aquestes alçades de "la pel·lícula"? _________________
DOCTOR WHO - LOST - STARGATE
El vertader triplet! |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
PaWiNHo Saxo moderat

Registrat: 15 Ago 2006 Missatges: 2725 Ubicació: València
|
Publicat: Dt Abr 14, 2009 1:17 pm Assumpte: |
|
|
En Linus en un llop en pell de corder, peró té el seu coret, i te moments en els que es bona persona i tot.
En Widmore jo crec que li passa el mateix, estan com posseïts per l'illa diria jo.
He llegit una teoria (a spoilertv) que fins i tot un deia que si era una nau alienígena que s'havia estavellat.. etc...
Però pel que m'han dit parlant el tema dels nanorobots esta descarta des de la 2na temporada pels mateixos autors. _________________
Parlem de coses serioses |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Linus Ni dormo, sols forejo

Registrat: 21 Set 2006 Missatges: 332 Ubicació: TARDIS
|
Publicat: Ds Abr 18, 2009 1:54 pm Assumpte: |
|
|
L'episodi 5x13 Some Like it Hoth ha estat diferent a l'anterior. Hem tornat als anys setanta, tot i que aquest cop els protagonistes han estat en Miles i en Hurley... almenys hem rigut!
Ara ja sabem qui és el fill de'n Chang però malauradament em sembla que no arribarem a comprendre el do de'n Miles...
I la desaparició de'n Ben ja no es pot mantenir més en secret!!  _________________
DOCTOR WHO - LOST - STARGATE
El vertader triplet! |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
PaWiNHo Saxo moderat

|
Publicat: Dg Abr 19, 2009 12:15 pm Assumpte: |
|
|
ummmm
Va a començar la festa en el pròxim capítol... crec que els de dharma van a tenir petits conflictes interns xD _________________
|
| Tornar a dalt |
|
 |
PaWiNHo Saxo moderat

|
Publicat: Dg Mai 17, 2009 12:43 pm Assumpte: |
|
|
Ningú comenta la Season finale???? on esteu? xddd
A mi m'han sorgit diverses teoríes la més sólida, la he llegit:
| Cita: | Acabo de ver el Season Finale, así que hay destripes gordos. Voy a dar mi versión de lo que está pasando:
La base es uan confrontación entre el bien y el mal. Jacob representa a dios, al bien, y quiere darle una oportunidad al ser humano (por eso la discusión del principio).
Lucifer, o el mal, o Ahriman, o como lo querais llamar, es la otra persona que había en la isla. No quería dejar entrar al barco (la roca negra, suponemos).
En el momento en que "Locke" va a ver a "Jacob" se ve el cuerpo de Locke, así que quien puede ser sino esa otra persona que había en la playa al principio. Dado que Locke está intentando envenenar la mente de Ben para que mate a Jacob, está haciendo exactamente el mismo papel que la serpiente del génesis: "Dios dice que es bueno, que lo hace todo por vosotros, pero no os deja probar el fruto del árbol del bien y del mal". O en la versión de perdidos: "Tú, Ben, dedicas tu vida a la isla, y cómo te lo devuelve el Jefe, sino matando a tu hija y desterrandote". La serpiente intentando sembrar la discordia.
Cómo lo desarrollen ya ni idea, pero tiene toda la pinta de que es un juego de dos, y el resto sólo son instrumentos de uno o del otro (la cosa es que Jacob ha muerto ahora, se supone...) |
És d'un amic escrita a un altre fòrum... té solidessa, no se el que faràn però no te mala pinta.
Per una altra banda ací teniu altres preguntes amb resposta... http://www.tv.com/story/14801.html _________________
|
| Tornar a dalt |
|
 |
sonmoix Vampire

Registrat: 13 Jul 2005 Missatges: 6385 Ubicació: Mallorca
|
Publicat: Dj Mai 21, 2009 8:11 pm Assumpte: |
|
|
| Jo es que ni l'he vist i de moent no en tinc cap intenció (ni tan sols la vaig acabar de baixar) |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
PaWiNHo Saxo moderat

|
|
| Tornar a dalt |
|
 |
|