Índex del Fòrum de ACopDeTeclat
Nom d'usuari:    Contrasenya:      Iniciar sessió automàticament a cada visita    
Lost S5, comentem-la!
Anar a pàgina Anterior  1, 2, 3, 4, 5

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de ACopDeTeclat -> Lost
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
Linus
Ni dormo, sols forejo

Registrat: 21 Set 2006
Missatges: 332
Ubicació: TARDIS

MissatgePublicat: Dl Abr 13, 2009 9:26 pm    Assumpte: Respondre citant

La teva teoria és més que interessant, i tampoc la trobo tan descabellada... com tu ben dius, en sci-fi tot és possible, i a Lost encara més... Mr. Green
Després d'uns episodis dels anys 70, la sèrie torna a l'època actual per mostrar-nos un mític cara a cara entre Ben i Locke (cada dia m'agrada més en Locke, i sembla que cada dia també va adquirint més importància) i assistim al perdó de l'illa per l'ex-líder dels Others.

PaW, ha fet bé l'illa perdonant en Ben? Podem dir que, fins i tot és més malvat en Widmore que el propi Ben, en aquestes alçades de "la pel·lícula"?

DOCTOR WHO - LOST - STARGATE
El vertader triplet!
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
PaWiNHo
Saxo moderat

Registrat: 15 Ago 2006
Missatges: 2725
Ubicació: València

MissatgePublicat: Dt Abr 14, 2009 1:17 pm    Assumpte: Respondre citant

En Linus en un llop en pell de corder, peró té el seu coret, i te moments en els que es bona persona i tot.

En Widmore jo crec que li passa el mateix, estan com posseïts per l'illa diria jo.

He llegit una teoria (a spoilertv) que fins i tot un deia que si era una nau alienígena que s'havia estavellat.. etc...

Però pel que m'han dit parlant el tema dels nanorobots esta descarta des de la 2na temporada pels mateixos autors.

Parlem de coses serioses
Tornar a dalt
Linus
Ni dormo, sols forejo

Registrat: 21 Set 2006
Missatges: 332
Ubicació: TARDIS

MissatgePublicat: Ds Abr 18, 2009 1:54 pm    Assumpte: Respondre citant

L'episodi 5x13 Some Like it Hoth ha estat diferent a l'anterior. Hem tornat als anys setanta, tot i que aquest cop els protagonistes han estat en Miles i en Hurley... almenys hem rigut! Mr. Green
Ara ja sabem qui és el fill de'n Chang però malauradament em sembla que no arribarem a comprendre el do de'n Miles... Rolling Eyes
I la desaparició de'n Ben ja no es pot mantenir més en secret!! se m'en va Razz

DOCTOR WHO - LOST - STARGATE
El vertader triplet!
Tornar a dalt
PaWiNHo
Saxo moderat

MissatgePublicat: Dg Abr 19, 2009 12:15 pm    Assumpte: Respondre citant

ummmm

Va a començar la festa en el pròxim capítol... crec que els de dharma van a tenir petits conflictes interns xD

Parlem de coses serioses
Tornar a dalt
PaWiNHo
Saxo moderat

MissatgePublicat: Dg Mai 17, 2009 12:43 pm    Assumpte: Respondre citant

Ningú comenta la Season finale???? on esteu? xddd

A mi m'han sorgit diverses teoríes la més sólida, la he llegit:

Cita:
Acabo de ver el Season Finale, así que hay destripes gordos. Voy a dar mi versión de lo que está pasando:
La base es uan confrontación entre el bien y el mal. Jacob representa a dios, al bien, y quiere darle una oportunidad al ser humano (por eso la discusión del principio).
Lucifer, o el mal, o Ahriman, o como lo querais llamar, es la otra persona que había en la isla. No quería dejar entrar al barco (la roca negra, suponemos).

En el momento en que "Locke" va a ver a "Jacob" se ve el cuerpo de Locke, así que quien puede ser sino esa otra persona que había en la playa al principio. Dado que Locke está intentando envenenar la mente de Ben para que mate a Jacob, está haciendo exactamente el mismo papel que la serpiente del génesis: "Dios dice que es bueno, que lo hace todo por vosotros, pero no os deja probar el fruto del árbol del bien y del mal". O en la versión de perdidos: "Tú, Ben, dedicas tu vida a la isla, y cómo te lo devuelve el Jefe, sino matando a tu hija y desterrandote". La serpiente intentando sembrar la discordia.

Cómo lo desarrollen ya ni idea, pero tiene toda la pinta de que es un juego de dos, y el resto sólo son instrumentos de uno o del otro (la cosa es que Jacob ha muerto ahora, se supone...)

És d'un amic escrita a un altre fòrum... té solidessa, no se el que faràn però no te mala pinta.

Per una altra banda ací teniu altres preguntes amb resposta... http://www.tv.com/story/14801.html

Parlem de coses serioses
Tornar a dalt
sonmoix
Vampire

Registrat: 13 Jul 2005
Missatges: 6385
Ubicació: Mallorca

MissatgePublicat: Dj Mai 21, 2009 8:11 pm    Assumpte: Respondre citant

Jo es que ni l'he vist i de moent no en tinc cap intenció (ni tan sols la vaig acabar de baixar)
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email Visitar pàgina web de l'autor MSN Messenger
PaWiNHo
Saxo moderat

MissatgePublicat: Dv Mai 22, 2009 4:09 pm    Assumpte: Respondre citant

MOLT MAL!

Us recomane aquesta entrada:

http://lostph.blogspot.com/2009/05/perdidos-5x165x17-curiosidades.html

Parlem de coses serioses
Tornar a dalt
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de ACopDeTeclat -> Lost Totes les hores són GMT + 1 Hora
Anar a pàgina Anterior  1, 2, 3, 4, 5
Pàgina 5 de 5
Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum
No pots adjuntar fitxers en aquest fòrum
No pots descarregar fitxers en aquest fòrum

Web hostatjada a cat1.net