| Veure tema anterior :: Veure tema següent |
| Autor |
Missatge |
sonmoix Vampire

Registrat: 13 Jul 2005 Missatges: 6385 Ubicació: Mallorca
|
Publicat: Ds Nov 07, 2009 11:12 am Assumpte: |
|
|
Oh, la millor temporada mai, efectivament sense en pupas-Daniel
Era la temporada 6 i el personatge de'n Nemec es diu Jonas Quin. No recordo més canvis principals, tret que sigui la que tambè canvien el General... |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
PaWiNHo Saxo moderat

Registrat: 15 Ago 2006 Missatges: 2725 Ubicació: València
|
Publicat: Ds Nov 07, 2009 11:57 am Assumpte: |
|
|
A Cuatro els dissabtes i diumenges fan Stargate SG1, sobre les 10.30, van per la 5na temporada, estan acabant-la.
Aquesta es la 6na temporada com bé ha dit la Son, només havia mort el Daniel i l'havien substitúït pel Jonas Quin, que estava bé pero no era molt pel meu gust.
Fins a la setena i diria que inclús la vuitena la van emitir a tv3, si la huitena segur que si perque es la que enllaça amb Stargate Atlantis, i la feien a la matinada els dijous.
Per acabar dir que a tendes com emule, pirate bay i altres similars, no se si trobaràs SG-1...
Però altres una mica més cares com fnac, ... trobaràs una caixa molt maca amb tota la sèrie, inclús crec que en alguns llocs encara venen les temporades soltes. (les últimes és clar...).
Espere haver sigut d'ajuda.
P.D. Son També eren molt pesats amb el tema Jack i la Sam... Però bé el Daniel es un dels meus preferits... gustos... COLORS!
P.D.2. Ara a veure Universe!!! _________________
Parlem de coses serioses |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Laithenea No puc deixar-ho

Registrat: 06 Jul 2008 Missatges: 185 Ubicació: bcn
|
Publicat: Ds Nov 07, 2009 12:31 pm Assumpte: |
|
|
Doncs moltes gràcies per contestar i tant de pressa !!!! Osigui que només he vist mitja serie jaja renoi, em falta bastant doncs....
A mi en daniel m'encantava !!!! Suposo que el fet de que el treguéssin i els horaris van ser el motiu de que deixés de veure-la, ja no me'n recordo XDD
Ho he mirat i sí que hi és a l'emule Ara quan faci lloc al disc dur ja m'ho baixo  |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
PaWiNHo Saxo moderat

|
Publicat: Ds Nov 07, 2009 6:55 pm Assumpte: |
|
|
Doncs et queden 5 temporades més fins la 10.
Oh mira, algú (no pose genere perque no estic segur... diria que es noia pero no ho se) que li agrada el Daniel
Son :p xDDD _________________
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Ds Nov 07, 2009 9:56 pm Assumpte: |
|
|
| PaWiNHo escrigué: | Doncs et queden 5 temporades més fins la 10.
Oh mira, algú (no pose genere perque no estic segur... diria que es noia pero no ho se) que li agrada el Daniel
Son :p xDDD |
Sóc noia sí  |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
PaWiNHo Saxo moderat

|
Publicat: Dg Nov 08, 2009 1:25 pm Assumpte: |
|
|
Molt bé Laithenea, així m'agrada més color al fòrum (com si no en tingues ja... amb lo roig que és i la Son la guerra que dóna... xD).
A disfrutar del que tenim... noies, sèries... Salut i força al canut xd _________________
|
| Tornar a dalt |
|
 |
mikbp No puc deixar-ho

Registrat: 04 Ago 2006 Missatges: 249 Ubicació: Gelida (Alt Penedès)
|
Publicat: Dg Nov 08, 2009 4:46 pm Assumpte: |
|
|
a rucatala hi pots trobar els elinks de les temporades que es van emetre per tv3 en Català (si per qualsevol cosa no hi haguessin prous fonts, els hi demanes i llestos).
Per les altres, tu mateixa, suposo q es deuen poder trobar en castellà, però jo prefereixo Català o VO...
sort!
m |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dg Nov 08, 2009 5:22 pm Assumpte: |
|
|
Prefereixo la VO així que m'ho estic baixant directament en anglès però gràcies igualment (Acostumada a veure-ho en català per la tele igual al primer capi flipo una mica jajaja però després ja m'hi acostumaré )
dw!! |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
sonmoix Vampire

|
Publicat: Dt Des 01, 2009 1:14 am Assumpte: |
|
|
| PaWiNHo escrigué: | | P.D. Son També eren molt pesats amb el tema Jack i la Sam... |
Mira em vaig donar tant satisfeta amb no tenir pupas-Daniel, que ni ho vaig notar
| Laithenea escrigué: | | Osigui que només he vist mitja serie jaja renoi, em falta bastant doncs.... |
Oh, i desprès de les 10 temporades hi han les 2 pelis
Per cert, el pack de les 10 temporades aquell que porta la porta ( ) al davant, va sortir defectuós: Mancava 1 o 2 episodis i n'hi havien 1 o 2 de repetits...
Suposo que l'hauran corregit però van fer una bona putada. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
PaWiNHo Saxo moderat

|
|
| Tornar a dalt |
|
 |
sonmoix Vampire

|
Publicat: Dg Des 06, 2009 4:04 pm Assumpte: |
|
|
DE SG-1????!!! Tant de bo fos així
Et contesto al fil de SG-U
Cal acostumar-se a dir-lis "es gi uan" i "es gi iu", sinó és un embroll total  |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
PaWiNHo Saxo moderat

|
Publicat: Dt Des 08, 2009 3:10 pm Assumpte: |
|
|
xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
M'ha costat 4 llegides pillar el que deies.. i després me partit xd _________________
|
| Tornar a dalt |
|
 |
sonmoix Vampire

|
Publicat: Dc Des 23, 2009 4:08 pm Assumpte: |
|
|
Però és o no és?  |