| Veure tema anterior :: Veure tema següent |
| Autor |
Missatge |
Linus Ni dormo, sols forejo

Registrat: 21 Set 2006 Missatges: 332 Ubicació: TARDIS
|
Publicat: Dj Des 31, 2009 11:11 am Assumpte: The End of Time |
|
|
El passat 25 de desembre es va emetre la primera part de l'últim especial del desè doctor, en David Tennant. El proper 1 de gener (demà!) s'emetrà la segona part de l'especial, les últimes escenes de l'actor.
Ja heu vist l'especial? Què us ha semblat? A mi m'ha encantat però potser m'ha faltat una mica d'acció, tot i que segur que ho deixen per la segona part. Fantàstic el retorn de John Simm (l'Amo), amb canvi de color de cabell inclòs i més afamat que mai... a veure com acaba l'altre retorn de la Donna i el seu avi, però segur que serà molt dramàtic.
I una pregunta pels que ja heu vist l'episodi... no deixen de dir que el temps s'acaba però... de moment no sabem res d'això oi? _________________
DOCTOR WHO - LOST - STARGATE
El vertader triplet! |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
sonmoix Vampire

Registrat: 13 Jul 2005 Missatges: 6385 Ubicació: Mallorca
|
Publicat: Dj Des 31, 2009 4:09 pm Assumpte: |
|
|
Jo m'estic esperant a que s'emeti la segona part per veure'ls d'una tacada  |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dl Gen 04, 2010 5:19 pm Assumpte: |
|
|
| sonmoix escrigué: | Jo m'estic esperant a que s'emeti la segona part per veure'ls d'una tacada  |
Abans de veure la segona part m'he tornat a mirar la primera, per recordar-lo (encara que fos uns dies) i enganxar directament amb l'última hora d'en Tennant... brutal!
Gran actuació dels personatges principals (Timothy Dalton!) i un merescut final pel doctor, que semblava (almenys a mi) que s'anava a regenerar ja i encara no, com si ho deixava per més endavant...
Molt emotiva els adéus als seus humans més estimats i terriblement trist el final amb la seva última frase... quina llàstima, però la vida continua i la cinquena temporada arribarà a la primavera amb un onzè doctor molt més jove i una acompanyant... també molt més jove.
A continuació us deixo el tràiler per la cinquena temporada (atenció que apareixen detalls interessants i a mi m'ha obert boca realment) mentre esperem aquests mesos al crit de: Jeronimoooooo! Que per cert, vol dir quelcom en especial o és (era) com l'Allons-y d'en Tennant?
http://www.taringa.net/posts/videos/4288048/Trailer-Doctor-Who-Serie-5-Subt%C3%ADtulos-en-espa%C3%B1ol.html _________________
El vertader triplet! |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
sonmoix Vampire

|
Publicat: Dt Gen 05, 2010 2:46 am Assumpte: |
|
|
Jo vaig ser forta i vaig esperar a tenir-los tots 2. Em sento orgullosa de mi mateixa
Tota la part de les despedides finals molt emotiva i reconec que em va saltar la llagrimeta amb el "I don't wanna go"
Sense treure el fet de que va ser com un petit homenatge al princiapls amics del doctor.
Pel que fa al "Geronimoooooooooooooo", suposo com tu que serà el nou "allons-y".
Crec que aqest crit es va fer famòs a qalque peli (iem sona que ja antigueta). Jo l'he sentit molt en el meu entorn i l'he dit molt (mallorquinitzat a "Jeroniiiiiiiiii"), per exemple als parcs aquàtics o d'atraccions, allò quan et tires d'una gran alçada que sents pjar l'adrenalina i tot, es molla un "Jeroniiiiiiiiiiiiiiiiii!, talment com el va mollar el nou Doctor
El trailer sembla força interessant i m'ha tret una mica la por que tenía del nou doctor i la nova companya tan jovenets... Sembla que el nou doctor farà un bon paper a l'alçada del personatge  |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dc Gen 06, 2010 11:14 am Assumpte: |
|
|
| sonmoix escrigué: | Tota la part de les despedides finals molt emotiva i reconec que em va saltar la llagrimeta amb el "I don't wanna go"
Sense treure el fet de que va ser com un petit homenatge al princiapls amics del doctor. |
Molt bonic.
| sonmoix escrigué: | Jo l'he sentit molt en el meu entorn i l'he dit molt (mallorquinitzat a "Jeroniiiiiiiiii"), per exemple als parcs aquàtics o d'atraccions, allò quan et tires d'una gran alçada que sents pjar l'adrenalina i tot, es molla un "Jeroniiiiiiiiiiiiiiiiii!, talment com el va mollar el nou Doctor  |
Si? Ostres doncs a mi no em sona, encara que no visqui allà. Ja investigarem!
| sonmoix escrigué: | El trailer sembla força interessant i m'ha tret una mica la por que tenía del nou doctor i la nova companya tan jovenets... Sembla que el nou doctor farà un bon paper a l'alçada del personatge  |
Oi tant! Això no és flashforward... _________________
El vertader triplet! |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
sonmoix Vampire

|
Publicat: Dl Gen 11, 2010 1:55 am Assumpte: |
|
|
Lo del "jeroniiiiiiiiiiiiii!" no volia donar a entende que fos una cosa típica d'aquí. Potser "el meu entorn" no ha estat lo més encertat
Però bé, des de sempre recordo haver-ho dit/sentit en el meu "més proper" (família i coneguts), tant en castellà com en català. És possible que fins i tot ho comencès a dir jo per qualque peli que veiés de petita i em fes gràcia l'expresió, o que fos una cosa que deiem al cole, no n'estic segura...
Ara, la cara de "whoa" i la riallada al sentir-li dir al nou doctor va ser flipant  |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
|