| Veure tema anterior :: Veure tema següent |
| Autor |
Missatge |
PaWiNHo Saxo moderat

Registrat: 15 Ago 2006 Missatges: 2725 Ubicació: València
|
Publicat: Dv Oct 16, 2009 7:59 pm Assumpte: Herois s4 |
|
|
Algú l'està seguint aquest any? jo le començada perque tinc l'esperança que rebife, sobretot amb l'incorporació de T-Bag...
I una cosa que hem té intrigat es que va a morir un personatge dels inicis i totes les papeletes les té Hiro, sobretot després de trobar-li nova parella al Ando... xDD
I l'altra parella estrella es Matt-Sylar, quina passada, i que cabró el Sylar. Ja veurem com acaba tot plegat, però de moment han aconseguit recuperar al millor Peter, el Sylar continua, la Tracy a rebifat... i Bennet com sempre Claire Bear... xD, si no fós perque es son pare pensaria malament xDDDDD _________________
Parlem de coses serioses |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
sonmoix Vampire

Registrat: 13 Jul 2005 Missatges: 6385 Ubicació: Mallorca
|
Publicat: Ds Oct 17, 2009 12:51 pm Assumpte: |
|
|
| Jo nop... Tampoc no vaig acabar la temporada passada |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
PaWiNHo Saxo moderat

|
Publicat: Dg Oct 18, 2009 10:38 am Assumpte: |
|
|
Doncs el T-Bag esta agafant força la veritat li pot donar un altre aire... i com se que a tu els spoilers no t'importen, acabe de vore l'últim episodi, i el Teddy ha adoptat al Sylar xDDDDDDDDDd
Deixem-ho ahí... _________________
|
| Tornar a dalt |
|
 |
sonmoix Vampire

|
Publicat: Dg Oct 18, 2009 9:14 pm Assumpte: |
|
|
| PaWiNHo escrigué: | | i el Teddy ha adoptat al Sylar xDDDDDDDDD |
Vaja parell!!
Potser la torno a baixar des de la temporada passada i me la passo a la mid-season, me'n vaig afartar tant que la vaig esborrar i tot!  |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
PaWiNHo Saxo moderat

|
Publicat: Dt Oct 20, 2009 4:32 pm Assumpte: |
|
|
Joder... xD
Dona cal donar una un vot de confiança, varen canviar els guinistes i fixaren a un important... a que va deixar la història encarada i va començar aquesta, però la deixat pel projecte de JJ Abrams de fer la sèrie de Startrek. Crec que ara ja te un rumb la sèrie, a veurem el tema del Circ pot tindre molt de joc. _________________
|
| Tornar a dalt |
|
 |
PaWiNHo Saxo moderat

|
Publicat: Ds Des 05, 2009 3:32 pm Assumpte: |
|
|
Nens us he de dir, que ha agafat un bon ritme.
El Theodore, en aquesta sèrie el Samuel, comença a perfilar el seu paper a la sèrie, i nens, té molt bona pinta.
Per una altra part el tema Sylar millora per moments, encara que per al meu gust no el deixaria tan sol. _________________
|
| Tornar a dalt |
|
 |
PaWiNHo Saxo moderat

|
Publicat: Dg Gen 24, 2010 11:49 am Assumpte: |
|
|
Doncs segueixo reafirmant-me de que aquesta temporada ha agafat bon ritme, i que m'esta agradant força.
I té pinta de final de temporada explosiu _________________
|
| Tornar a dalt |
|
 |
sonmoix Vampire

|
Publicat: Dg Gen 24, 2010 10:46 pm Assumpte: |
|
|
Em penso que ja sols la veus tu...
Ara, si segueixes així, encara m'animarè  |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Laithenea No puc deixar-ho

Registrat: 06 Jul 2008 Missatges: 185 Ubicació: bcn
|
Publicat: Dl Gen 25, 2010 10:51 am Assumpte: |
|
|
Jo aquesta me la miro a l'estiu de cop i aquest últim estiu vaig estar a punt de deixar-la a meitat del vollum III que era dolent com ell sol XDDD el IV ja em va agradar una miqueeeta més... suposo que a l'estiu li tornaré a donar una oportunitat...però sense gaire expectatives  |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
PaWiNHo Saxo moderat

|
Publicat: Dl Gen 25, 2010 6:27 pm Assumpte: |
|
|
Doncs a mi esta 4 temporada, o cinqué volum, m'esta agradant força, li estan tornant a donar bon ritme, i han recuperat algun guionista bo.
A part, surt el Teddy (de PB, Robert keeper) que es una màquina.
I la veritat el final té molt bona pinta, ara sempre passa el mateix amb Herois promet promet i al final... poca cosa.
P.D. Sylar també ha anat molt fort,
P.D.2.Laithenea tu que has vist el IV, hauràs vist com acaba sylar no? xD _________________
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dt Gen 26, 2010 4:26 pm Assumpte: |
|
|
| PaWiNHo escrigué: | | I la veritat el final té molt bona pinta, ara sempre passa el mateix amb Herois promet promet i al final... poca cosa. | completament d'acord, et fan agafar moltes expectatives i no hi arriben
| PaWiNHo escrigué: | | P.D.2.Laithenea tu que has vist el IV, hauràs vist com acaba sylar no? xD | Doncs si t'he de ser sincera no me'n recordo pas de com va acabar la cosa
Però vaja, que llegint-te sembla que la cosa ja no és tan... ejem, com la temporada passada XD
edito: vale, vale, ja he fet memòria d'en Sylar XD que maten al petrelli i aquest el substitueix però ell no ho sap o per l'estil, no? |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
PaWiNHo Saxo moderat

|
Publicat: Dt Gen 26, 2010 6:01 pm Assumpte: |
|
|
Siiii, premi per la nena! xD
Però no contem res més que la Son no ho ha vist, encara que a ella li agrada spoilear-se en quantitat.
S'han tornat a centrar en una trama, i en uns principals més secundaris, no tant com abans que veies al Petrelli fent no se que i al cap de 4 capitols tornava petrelli on ho havia deixat... això la feia lenta pel meu gust. Ara trobe que el ritme es millor i torna a estar tot més enganxat _________________
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dc Gen 27, 2010 2:20 pm Assumpte: |
|
|
Sent el fil de la s4 m'ha semblat que no feia falta amagar res XD
Et veig animat amb la sèrie, no em prometis massa que després em decepcionarà com sempre  |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
PaWiNHo Saxo moderat

|
Publicat: Dc Gen 27, 2010 3:22 pm Assumpte: |
|
|
Ja ja, per això he dit, que promet molt pero ja veurem si acaba com toca. _________________
|
| Tornar a dalt |
|
 |
|