Índex del Fòrum de ACopDeTeclat
Nom d'usuari:    Contrasenya:      Iniciar sessió automàticament a cada visita    
LOST S6
Anar a pàgina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Següent

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de ACopDeTeclat -> Temporades actuals (o en emisió)
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
Linus
Ni dormo, sols forejo

Registrat: 21 Set 2006
Missatges: 332
Ubicació: TARDIS

MissatgePublicat: Ds Gen 30, 2010 8:20 pm    Assumpte: LOST S6 Respondre citant

LOST: They are coming!
El proper dimarts 2 de febrer torna Lost amb la sisena i última temporada. I quines ganes! Ja en fa tant que vam veure Jacob per primer cop, vuit mesos!
Inevitablement, aquesta excitació va acompanyada de molts dubtes: serà l'última temporada la millor? Resoldran tots els grans misteris? Com acabarà? Serà un final a l'alçada de la sèrie?

Què en penseu vosaltres? 17 episodis són molts per respondre a totes les preguntes, però és que n'hi ha tantes... Jo personalment, entre molts d'altres, no voldria acomiadar-me de la sèrie sense conèixer la relació entre els números i les propietats físiques de l'illa... en definitiva, veure l'essència de l'illa, allò que Locke assegurava haver vist en el quart capítol de la sèrie... i vosaltres?

Només sé algun títol d'episodi i un únic spoiler que comparteixo, si voleu:
Torna la Claire.
Per la xarxa ja circula la primera escena, però personalment prefereixo esperar-me...

Aquest dimarts als EUA emetran el típic resum i els dos primers episodis... el tret de sortida! Aquí estaré jo cada setmana (ho prometo!) per comentar amb vosaltres l'última temporada d'aquesta sèrie en majúscules.

DOCTOR WHO - LOST - STARGATE
El vertader triplet!
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
PaWiNHo
Saxo moderat

Registrat: 15 Ago 2006
Missatges: 2725
Ubicació: València

MissatgePublicat: Dg Gen 31, 2010 10:49 am    Assumpte: Respondre citant

Ja han dit que tots els misteris no van a resoldre'ls, a part de la novetat que has dit hi ha moltes més... crec, i això que aquesta vegada no me interesat per saber-les pero moltes vegades sense voler ho veus.

Tinc un amic que esta a la meitat de la 5a, i no va a vore la sisena a la vegada, la vol per l'estiu... ja li he dit que va a ser impossible no enterar-se si ja m'ha passat en aquestes tonteries de si passarà açò o allò...

Parlem de coses serioses
Tornar a dalt
mikbp
No puc deixar-ho

Registrat: 04 Ago 2006
Missatges: 249
Ubicació: Gelida (Alt Penedès)

MissatgePublicat: Dt Feb 02, 2010 2:19 pm    Assumpte: Respondre citant

ei, com que no miro mai els posts de Lost, no se si ja coneixeu aquesta web (m'ha passat pel cap que potser la ha creat algú de vosaltres...), però per si de cas:
http://lostperduts.blogspot.com/
tot i que ja no és una pàgina de subtítols, sempre és bo tenir-ne o saber on n'hi ha Smile

m
Tornar a dalt
Laithenea
No puc deixar-ho

Registrat: 06 Jul 2008
Missatges: 185
Ubicació: bcn

MissatgePublicat: Dt Feb 02, 2010 7:41 pm    Assumpte: Respondre citant

Només unes horetessssssssssssssssss

Jo sí que la coneixia la pàgina, és d'on li baixo els subs per ma mare, que la vaig enganxar a la sèrie però gràcies igualment mikbp Wink
Tornar a dalt
PaWiNHo
Saxo moderat

MissatgePublicat: Dc Feb 03, 2010 6:23 pm    Assumpte: Respondre citant

I encara no el tinc ni descarregat Sad

Parlem de coses serioses
Tornar a dalt
Laithenea
No puc deixar-ho

MissatgePublicat: Dc Feb 03, 2010 10:34 pm    Assumpte: Respondre citant

PaWiNHo escrigué:
I encara no el tinc ni descarregat Sad

moooooooooooolt malament, jo ja el tinc vist i tot Mr. Green
esperaré una mica més per comentar aviam si apareix algú, que hi ha tant a dir que no sé per on començar jeje
Tornar a dalt
PaWiNHo
Saxo moderat

MissatgePublicat: Dc Feb 03, 2010 11:08 pm    Assumpte: Respondre citant

Jo també l'he vist ja Razz

Jo començaria pel final... ha sigut de O_O!! xDD

Per fi anem sabent més coses, el Richard tindrà un paper més important? ... no se el tema esta moooooooolt interesant...

Parlem de coses serioses
Tornar a dalt
Laithenea
No puc deixar-ho

MissatgePublicat: Dj Feb 04, 2010 8:46 am    Assumpte: Respondre citant

Justa abans del final estava contant jo... gairebé no queden personatges del principi vius !!!!!!! i llavors "resucita"... o no.... vull dir, que no ho tinc molt clar, això de que t'ofeguin en aigua bruta i al cap d'una estona estiguis tan panxo... deu ser ell mateix o en Jacob disfrassat de Sayid igual que l'altre anava disfrassat de Locke? No se jo

Una cosa cada vegada la tinc més clara, en aquesta "illa" "deserta" hi ha més gent que a les rambles, només hi faltem nosaltres XDDD Quan he vist el temple i tots aquells per allí m'he partit de riure jo soleta jaja vinga, més penya !! tot i que alguns siguin dels que estaven al campament dels "altres" com l'hostessa i els nens. Bé, ara tots a protegirse de l'altre... la veritat és que sembla que tota l'illa sigui un joc entre ells dos...

Vinga, que ara estic animada, continuaré xerrant XD En les primeres temporades teniem flashbacks, després flashforwards i ara??? què és exactament això??? una realitat paral·lela?? una possibilitat que no arribarà a passar mai??? Es referia a això la Juliete quan volia dir que sí que havia funcionat?? si és així, com ho sabia ella??? D'entrada un podria pensar que és el que hauria passat si l'avió no s'hagués estrellat però de fet no és així: la Shannon no està a l'avió, en Hurley és un tio afortunat, en Desmond viatja a l'avió... (sense tenir en compte que els anys sí que han passat pels actors i es nota XD) ... per si no us ha quedat clar... no he entès res de tot això!!!! se m'en va i no crec pas que ens ho expliquin aviat... seguiran així i fins que no ho pillem ... Rolling Eyes

Quan a la temporada passada semblava que havien creat una alternativa al ja més que pesadet triangle amortós jack-kate-sawyer mostrant-nos una relación estable entre en sawyer i la juliet, ara no se'ls acut res més que matarla definitivament i ja hi tornem a ser que pesats!!!!! de veritat, després de marejar tant a tothom, espero que es quedi ven sola la tia XD

Ara ja no se m'acut res més però segur que hi ha més coses jajaja aviam que dieu
Tornar a dalt
PaWiNHo
Saxo moderat

MissatgePublicat: Dj Feb 04, 2010 5:36 pm    Assumpte: Respondre citant

Primer, en Sayid també pensava jo que seria el nou Jacob, però ha quedat clar que no quan pregunta: "Que ha passat Jack?" o algo així.

En Locke ha quedat clar que esta mort, i ara es qui és... perque no fan més que dir, "Tu!" "Ets tu?"... pero no li posen nom, però bé ja sabem qui es.

Per una altra part el tema de l'altra historia, diria que no son cap mena de flash si no el final de la temporada, es com acabarà tot... no se es una mena de recurs que utilitzen a pelis, ensenyar-te el final i després o destripen tot fins arribar a eixe moment i seguir avant.... o no.. ¿? Perquè alguna aparició con Desmond no te sentit, perquè ell era a la illa mai agafa el avió... o la Shanon? diu que es queda a Australia, les morts o desaparicions a Lost tindràn una simbologia a la nova realitat de Lost?

I pel que fa tema amorós... Juliet no ha mort, vull dir seguirà a la sèrie.. d'alguna manera... espere... la Blondie no pot morir així després de sobreviure a la explosió... es una mica trist.

Per cert interesants aparicions a Lost, com alguns "retorns" com Burn, Charlie "you all every body"? xD... i alguns extres d'èlit... com el taxista... el de les marionetes de Herois...

Parlem de coses serioses
Tornar a dalt
Laithenea
No puc deixar-ho

MissatgePublicat: Dj Feb 04, 2010 6:00 pm    Assumpte: Respondre citant

PaWiNHo escrigué:
Primer, en Sayid també pensava jo que seria el nou Jacob, però ha quedat clar que no quan pregunta: "Que ha passat Jack?" o algo així.

Bé, el "Locke" li va dir a la Ilana que l'últim que recordava era morir-se i no ho crec pas... que podria estar dissimulant també, vaja

PaWiNHo escrigué:

Per una altra part el tema de l'altra historia, diria que no son cap mena de flash si no el final de la temporada, es com acabarà tot... no se es una mena de recurs que utilitzen a pelis, ensenyar-te el final i després o destripen tot fins arribar a eixe moment i seguir avant.... o no.. ¿? Perquè alguna aparició con Desmond no te sentit, perquè ell era a la illa mai agafa el avió... o la Shanon? diu que es queda a Australia, les morts o desaparicions a Lost tindràn una simbologia a la nova realitat de Lost?

No entenc això que dius de que es el final això de l'avió....
PaWiNHo escrigué:
Per cert interesants aparicions a Lost, com alguns "retorns" com Burn, Charlie "you all every body"? xD... i alguns extres d'èlit... com el taxista... el de les marionetes de Herois...

Amb el de les marionetes no m'hi he fixat però amb en Boone y en Charlie sí Rolling Eyes Rolling Eyes tot i el pel així rapat no li queda gaire bé al pobre Dominic jaja no sé com es van atrevir a matar-lo
Tornar a dalt
PaWiNHo
Saxo moderat

MissatgePublicat: Dj Feb 04, 2010 6:19 pm    Assumpte: Respondre citant

Jap, pero en Locke tenia motius per amagar-se (el altre tio, no el Locke). Perquè hauria de disimular el Jacob? potser el Sayid es valuós pels seus coneixements bèlics.... etc

Amb lo del final hem referia al final de la sèrie, de tot als últims episodis... etc que són flashfowards, o simplement un que hauria passat? perque mira, que son les coses que falten? les que encara estan a la illa, el mort, els ganivets, Burn esta a la illa, com el Charly o la claire... es clar això també o desmonta la Shanon que no hi és... a cap dels dos llocs... pero potser més motius econòmics.. xD

No se si m'explique el que vull dir que potser tot esta una mica relacionat i que simplement hi ha coses que tenen que quedar-se i altres sortirán.. me fet la p... un lio xDDD

Ha sortit algun més crec jo.. per exemple la veu de Parkman.. que era el capità original... de fet mor al primer capitol.. el pobre... xD

Parlem de coses serioses
Tornar a dalt
Laithenea
No puc deixar-ho

MissatgePublicat: Dj Feb 04, 2010 6:58 pm    Assumpte: Respondre citant

Continuo sense veure-ho clar, però tant li fa, que de fet la sèrie va d'això, de no entendre una merda

Tens raó que no tindria gaire sentit que en Jacob s'amagués quan està al seu temple... però potser ho fa perquè els losties no es cabregin amb ell... potser en el paper hi deia hola sóc en jacob, remateu aquest paio que es diu sayid que m'aniria de perles un cos nou XDDD per exemple....

ho acabo de llegir en una altra banda que me n'havia oblidat, quan el locke que no es en locke (ja ens podrien dir com es diu que es un conyàs referir-se a ell XD) veu en richard li diu alguna cosa tal que es bo de veure't desencadenat Shocked

Quines menjades de coco que ens farem aquesta temporada intentant entendre-ho tot plegat
Tornar a dalt
Linus
Ni dormo, sols forejo

Registrat: 21 Set 2006
Missatges: 332
Ubicació: TARDIS

MissatgePublicat: Dl Feb 08, 2010 11:37 pm    Assumpte: Respondre citant

He llegit tot el que heu anat comentant aquests dies i realment us entenc! Així és Lost, però hem de pensar que en aquesta darrera temporada el camí fa baixada i mica en mica anirem sabent tot el que volem... segur que no tot, però el desenllaç final el tindrem. Wink
Primer comento la meva opinió sobre la season premiere i després reflexions personals sobre el que portem/porteu debatent, a veure si entre tots aconseguim treure quelcom clar.

Pel què fa a l'episodi, he de dir que inevitablement vuit mesos sense Lost havia estat tot un via crucis, més sabent que ens trobàvem davant els últims episodis, les últimes hores de Lost, i que, almenys jo personalment, tenia unes ganes de boges de començar a tenir respostes. L'episodi no n'ha donat gaires, de fet n'han sorgit moltes més, però almenys ja ha deixat d'entrada per quins camins anirá l'última part de la sèrie. El capítol ha estat llarg i ha mostrat molts fronts, i continuo pensant que com el primer episodi de la segona temporada o el primer de la tercera (presentacions de Desmond i Juliet, respectivament) no ha estat tan emocionant. Ara bé, el nou material de Lost ha estat molt gratificant perquè tot el tema dels Others i del seu temple m'ha encantat... anem a parlar doncs en línies generals de com serà aquesta temporada, almenys de com l'entenc jo:

- Els guionistes ens mostren dues realitats anomenades alternatives: una és la qual els passatgers del vol d'Oceanic mai s'estavellen a cap illa, arriben a LAX i (detall) la illa sencera està enfonsada sota el mar. L'altra realitat és la qual l'incident s'ha produït i han sobreviscut a l'illa, tornant a 2007 i ajuntant-se amb el grup Richard-Illana-Ben-AntiJacob. D'aquesta manera hi ha un dualisme de realitats, ara bé: les dues poden haver succeït? O només hi ha una certa? Suposo que aquesta és la gran pregunta.
- Si hi ha canvis al vol, com per exemple que en Desmond hi sigui a bord, suposo que és perquè aquesta realitat alternativa presenta canvis, és a dir, partim de la base que l'explosió de Jughead té repercussions en el futur, per exemple, pot ser que el fet que l'illa sigui al fons del mar sigui per culpa d'això... també és una altra gran pregunta.
- Pel què fa a la realitat a l'illa, tot es centra en la lluita Jacob-AntiJacob. Altres personatges com Ben o Widmore potser han perdut pes, tot i que segur que tornaran... ara bé, el que és innegable és que la lluita entre els dos personatges misteriosos és la més antiga i la més important... Jacob ha mort i hem conegut que AntiJacob és el monstre. Només cal veure la cara d'en Richard quan s'assabenta de qui és... quan es van conèixer? Era en Richard un presoner del Black Rock? Altres bones preguntes...
- Pel què hem vist, els Others tenen motius per témer l'AntiJacob... serà el temple suficient muralla defensiva? Quines són les propietats de l'aigua? I si... Jacob s'ha reencarnat en el cos del Sayid?

Com podem/podeu veure, de moment res de respostes. Malgrat tot el quehem vist, insisteixo en què a partir d'ara el camí farà baixada... tan de bo no m'equivoqui... Razz
Demà 6x03 What Kate Does (recordo que un capítol de la segona temporada era What Kate Did... pels que ens agrada buscar els tres peus al gat! Mr. Green )

DOCTOR WHO - LOST - STARGATE
El vertader triplet!
Tornar a dalt
PaWiNHo
Saxo moderat

MissatgePublicat: Dc Feb 10, 2010 8:28 pm    Assumpte: Respondre citant

Ja l'he vist i continuem igual... respostes 0, incògnites ... xd

Parlem de coses serioses
Tornar a dalt
Laithenea
No puc deixar-ho

MissatgePublicat: Dj Feb 18, 2010 4:59 pm    Assumpte: Respondre citant

no comentem o que??

Aviam, del de "what kate does"... ja no me'n recordo XD El Sayid se suposa que està com poseit igual que la Claire, no? Quina aparició a l'estil Rousseau que ha fotut aquesta !! El millor el Sawyer, sí, sí... la Kate no sap ni què fa XD

Aquest últim el tinc més present, aviam. El Richard no en vol saber res del fum negre, però en Sawyer el segueix... no me'n refio ni un pèl XD Curiós que tornem a veure els números, aquest cop en la llista de'n Jacob. En aquests primers capis ja havíen dit diverses vegades "no el pots matar, és un d'ells" ara ja sabem què volia dir, son candidats a "nou jacob"... ara mateix l'illa deu estar desequilibrada, no? vull dir un mort i l'altre no.

I el rosset aquest que ronda per l'illa qui deu ser? Hi ha una espècie de lluita entre dos bàndols però sembla que hi ha alguna mena de normes, no? m'ha donat aquesta sensació

En quant als flashos (he vist que en diuen flashsideaways, algú m'ho explica? no ho entenc XD) sembla que la quantitat de variacions respecte la realitat que coneixiem cada vegada són més grans. La Helen no va deixar en Locke, aquest es porta bé amb el seu pare... i en Ben treballant de profe, aparició estelar XD
Tornar a dalt
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de ACopDeTeclat -> Temporades actuals (o en emisió) Totes les hores són GMT + 1 Hora
Anar a pàgina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Següent
Pàgina 1 de 6
Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum
No pots adjuntar fitxers en aquest fòrum
No pots descarregar fitxers en aquest fòrum

Web hostatjada a cat1.net