Índex del Fòrum de ACopDeTeclat
Nom d'usuari:    Contrasenya:      Iniciar sessió automàticament a cada visita    
Fringe S02 (en obert)
Anar a pàgina Anterior  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Següent

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de ACopDeTeclat -> Temporades actuals (o en emisió)
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
Laithenea
No puc deixar-ho

Registrat: 06 Jul 2008
Missatges: 185
Ubicació: bcn

MissatgePublicat: Ds Feb 06, 2010 8:36 pm    Assumpte: Respondre citant

sonmoix escrigué:
Per cert, quan en alter torna a fer un comentari sobre en Peter quan era petit, vaig pensar que un dia d'aquests ficarà la pota i contarà qualque anècdota del seu primer Peter que serà prou diferent del viscut per en Peter actual... Sería interessant, no?

De fet ja hi ha hagut varies vegades que en Walter deia "te'n recordes de...." i en Peter "no, això no era així" però sense que li donéssin gaire importància, com que está com un llum se m'en va

Per cert, aquesta setmana han emès l'últim abans de l'aturada, que durarà fins l'1 d'abril....
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Laithenea
No puc deixar-ho

MissatgePublicat: Dl Feb 08, 2010 4:15 pm    Assumpte: Respondre citant

Bé, ja he vist el 2x15 moooooolt però que mooooooolt interessant Cool

Primer de tot.... quin trauma els dos tios en un Shocked
Una cosa que em fa ballar el cap és que, en principi van plantejar la història com que a cada decisió que prenem deriva en un món diferent de manera que hi ha infinits mons alternatius, però des de ja fa temps que només parlen d'aquest i de l'"altre" món.... no ho comprenc. No se jo

Quan van a Jacksonville jo tota l'estona pensant, ara veurà que en peter no és d'aquí, ara ho veurà.... i res de res.... no hi havia manera.
Pero aviam... m'ha agafat una mica de sorpresa l'intent de petó d'en Peter a l'Olivia, vull dir, que molta brometa d'en Walter però no veia indicis de que ja havíem arribat a aquest punt la veritat jaja que per cert, quina manera de tallarli el rotllo l'Olivia... al final tots dos posant-se ben guapots... i aquest cop és ell qui, sense saber-ho, li talla el rotllo a ella quan s'adona que no és d'aquest món...

Moment Walter del capítol: decidint a quin braç li havia de posar la via fent allò de tocarse el cap i la panxa XDDDDDDDDD

Un bon capítol per acomiadar-se abans de la mega-aturada... busquem-li la part positiva ...

edito: jo no m'hi havia fixat pas, però es veu que la contrasenya que en Walter utilitza per obrir el candau del centre aquell de Jacksonville es 5/20/10... i resulta que el 20 de maig de 2010 cau en dijous, posible final de temporada per a fringe... Rolling Eyes
Tornar a dalt
sonmoix
Vampire

Registrat: 13 Jul 2005
Missatges: 6385
Ubicació: Mallorca

MissatgePublicat: Dt Feb 09, 2010 3:44 am    Assumpte: Respondre citant

Quin ull amb la contrasenya!!

2on moment Walter: "Mai havia guanyat res!"

Jo tampoc acabo d'entendre això de "l'altre món" com si només ni haguès un. Viam si qualcú ens ilumina

El que tampoc entenc es per que se li talla el rotllo a n'Olivia, val que en Peter està una mica borròs, però es vibrant!!!

Tots els episodis com aquest a partir d'ara, plissssssssss.... Smile
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email Visitar pàgina web de l'autor MSN Messenger
Laithenea
No puc deixar-ho

MissatgePublicat: Dt Feb 09, 2010 12:26 pm    Assumpte: Respondre citant

sonmoix escrigué:
2on moment Walter: "Mai havia guanyat res!"
Ja no me'n recordaba, però sí sí XDDDD

sonmoix escrigué:
Jo tampoc acabo d'entendre això de "l'altre món" com si només ni haguès un. Viam si qualcú ens ilumina
Es que no té ni cap ni peus... almenys jo no li veig el sentit, espero que en algun moment ho aclareixin perquè si no serà una gran cagada de la sèrie la veritat.

sonmoix escrigué:
El que tampoc entenc es per que se li talla el rotllo a n'Olivia, val que en Peter està una mica borròs, però es vibrant!!!
Estava en xoc, donali uns minutets per pair la noticia i ja se li haurà passat, una cita amb en Joshua Jackson no es pot desaprofitar de cap manera, vingui de la realitat que vingui Rolling Eyes

sonmoix escrigué:
Tots els episodis com aquest a partir d'ara, plissssssssss.... Smile
M'apunto a la petició Mr. Green

Fins a l'abril
Tornar a dalt
sonmoix
Vampire

MissatgePublicat: Dt Feb 09, 2010 2:39 pm    Assumpte: Respondre citant

Laithenea escrigué:

sonmoix escrigué:
Es que no té ni cap ni peus... almenys jo no li veig el sentit, espero que en algun moment ho aclareixin perquè si no serà una gran cagada de la sèrie la veritat.

L'única explicació que se m'acut per que es parli de l'altre com si nomès hi haguès un altre, és que sempre hagin anat al mateix. Com si haguessin descifrat com anar en aquell en concret (com si poses una adreça a un stargate, per posar un exemple que entenguem tots xDDDD)

Laithenea escrigué:
sonmoix escrigué:
Estava en xoc, donali uns minutets per pair la noticia i ja se li haurà passat, una cita amb en Joshua Jackson no es pot desaprofitar de cap manera, vingui de la realitat que vingui Rolling Eyes

Totalment d'acord!! Fins i tot jo em botaria les begudes i aniria directament a la part "vibrant"

Laithenea escrigué:
Fins a l'abril

Però ja???? Em pensava que en quedava un per emetre
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email Visitar pàgina web de l'autor MSN Messenger
Laithenea
No puc deixar-ho

MissatgePublicat: Dt Feb 09, 2010 10:30 pm    Assumpte: Respondre citant

sonmoix escrigué:
L'única explicació que se m'acut per que es parli de l'altre com si nomès hi haguès un altre, és que sempre hagin anat al mateix. Com si haguessin descifrat com anar en aquell en concret (com si poses una adreça a un stargate, per posar un exemple que entenguem tots xDDDD)
mmmmm val, només viatgen entre dos, molt bo el símil SG Ja em quedo una miqueta més tranquil·la però és que de la manera que parlen sembla que siguin complementaris aquests mons

sonmoix escrigué:
Laithenea escrigué:
Fins a l'abril

Però ja???? Em pensava que en quedava un per emetre

Doncs no noia, ja ens envien de vacances....
Tornar a dalt
sonmoix
Vampire

MissatgePublicat: Dv Feb 12, 2010 1:01 pm    Assumpte: Respondre citant

Un símil stargate és de les poques coses coses que entenem tots Mr. Green
Tornar a dalt
sonmoix
Vampire

MissatgePublicat: Dg Mar 07, 2010 4:30 pm    Assumpte: Respondre citant

Oficialment renovada per la S03
Tornar a dalt
Laithenea
No puc deixar-ho

MissatgePublicat: Dl Mar 08, 2010 8:34 am    Assumpte: Respondre citant

Sí, sí, ja ho he llegit, no podia ser d'una altra manera !!!!! Mr. Green
Tornar a dalt
sonmoix
Vampire

MissatgePublicat: Dl Mar 08, 2010 11:01 am    Assumpte: Respondre citant

I quines ganes de que torni jaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!
Tornar a dalt
Laithenea
No puc deixar-ho

MissatgePublicat: Dt Mar 09, 2010 5:53 pm    Assumpte: Respondre citant

Tres setmanetes passen volant !! (o això espero.... Sad )
Tornar a dalt
Laithenea
No puc deixar-ho

MissatgePublicat: Dj Abr 01, 2010 7:12 am    Assumpte: Respondre citant

Aquesta nit tornaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa amb un capi anomenat "Peter" potser ens revelin més històries sobre ell o potser s'adoni del que és... ja ho veurem, que no m'agrada llegir spoilers

Per cert, no ho hem comentat però hi haurà un capítol musical aquesta temporada

Cita:
Fringe plans musical episode
In a development that's almost as weird as one of its out-there plots, sci-fi drama Fringe is planning to stage a musical episode.

According to Sci-Fi Wire, the musical numbers will spawn from elaborate hallucinations conjured by Walter Bishop (John Noble), the show's resident mad scientist.

Fringe star Jasika Nicole, who plays FBI agent Astrid Farnsworth, told Sci-Fi Wire that the idea for the musical episode started out as a joke.

"None of us ever thought that it was really going to happen," she said. "We were like, 'Oh, yeah, Fringe should be a musical.' Dancing and singing and goofing off and stuff. And then John says, 'So, you know, there's going to be a musical episode,' and I was like, 'Ha, ha, John,' and he was like, 'No, really, have you read the script?'"

Fortunately several members of the cast have musical backgrounds: Nicole has worked in musical theatre, Blair Brown (who plays Nina Sharp) can sing, and Lance Reddick (Agent Broyles) started his entertainment career as a musician.

The episode, titled 'Overture', will premiere in the States in May as part of a Glee-themed week on US broadcaster Fox.

Aquí diu maig però tinc entès que aquest capi s'emetrà el 29 d'abril, tant li fa però, ja ens ho trobarem Mr. Green
Tornar a dalt
sonmoix
Vampire

MissatgePublicat: Dv Abr 02, 2010 10:49 pm    Assumpte: Respondre citant

Jo ja l'he vistttttttttttttt!!!!!! Mr. Green

Una mica avorrit l'episodi, per que han contat toooooooooooooota la història amb pel, detalls i senyals... quina fartada!

Però un parell de coses molt bones tambè: Lo que més m'ha impactat ha estat la posada en escena de'n Walter no-boig (o no tant) i tant jove!!!
La "finestra" ha estat una passada, literalment una finestra!!!! xDDDD
I la mà de na Nina!
Però li ha mancat acció i qualque "frase memorable" de'n Walter Sad

Ara aviam que farà n'Olivia, li dirà en en Peter? I al jefe? Una situació difícil i perilosa per la sèrie... Per que si n li diu a en Peter i ara sempre el veu "vibrant" no crearà com a mal rotllo?

Lo de l'episodi musical BONISSIM, I look fordward to it!! Mr. Green

P.S.: No se si ho he dit mai però m'agraden molt els musicals (i sí, veig Glee )
Tornar a dalt
Laithenea
No puc deixar-ho

MissatgePublicat: Ds Abr 03, 2010 8:28 am    Assumpte: Respondre citant

Però aviam, què és això? un capi que es diu Peter i no surt en Josh ni en una escena??? tongo!! tongo!!! quina decepció

Lo de veure'l "vibrant" em penso que era quan es prenia alguna droga, no? si no quin mareig, pobre olivia. Estic d'acord en que no ha estat gaire emocionant, m'ha fet molta peneta per l'altra elisabeth quan s'emporta el nen... El que no entenc gaire és per què l'observador es complica tant la vida, no era més fàcil anar al walernate (XD) i dir-li que tornés a provar amb aquell component en concret?

A mi també m'agraden molt els musicals, però em costa d'imaginar als de fringe cantant i ballant Glee la tinc pendent
Tornar a dalt
sonmoix
Vampire

MissatgePublicat: Ds Abr 03, 2010 8:41 pm    Assumpte: Respondre citant

Laithenea escrigué:
Lo de veure'l "vibrant" em penso que era quan es prenia alguna droga, no?

En teoria fins ara ens ho han pintat així, per que si la pròpia Olivia de petita ho podia veure i desprès no fins la droga... I a l'episodi on surt l'amiga de'n Walter que tambè el veu "vibrant" crec que tambè sols era desprès de les drogues

Per cert, que no hem dit que ens han canviat els crèdits inicials!!

Esperem que el proper sigui més mogudet (que no vibrant )
Tornar a dalt
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de ACopDeTeclat -> Temporades actuals (o en emisió) Totes les hores són GMT + 1 Hora
Anar a pàgina Anterior  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Següent
Pàgina 4 de 7
Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum
No pots adjuntar fitxers en aquest fòrum
No pots descarregar fitxers en aquest fòrum

Web hostatjada a cat1.net