Índex del Fòrum de ACopDeTeclat
Nom d'usuari:    Contrasenya:      Iniciar sessió automàticament a cada visita    
V S1 (en obert)
Anar a pàgina 1, 2, 3  Següent

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de ACopDeTeclat -> Temporades actuals (o en emisió)
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
Linus
Ni dormo, sols forejo

Registrat: 21 Set 2006
Missatges: 332
Ubicació: TARDIS

MissatgePublicat: Dl Nov 09, 2009 11:53 pm    Assumpte: V S1 (en obert) Respondre citant

Obro el fil per parlar de V, el remake de la famosa sèrie dels anys 80 sobre Dianes, llangardaixos i etcètera... i que consti que jo no l'he vista mai! Tanmateix, la bona crítica i el fet d'aparèixer determinats actors com la Elisabeth Mitchell (pels de Lost: son of a bitch! Mr. Green ) m'han fet enganxar-m'hi, a veure com va.

Per això pregunto: els que ja la vau veure en el seu moment, com heu vist aquest retorn? Segurament que no es poden comparar perquè l'original no té preu, però igualment el pilot m'ha agradat molt i sembla prou interessant, ja que en 45 minuts ens expliquen moltes coses.

DOCTOR WHO - LOST - STARGATE
El vertader triplet!
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
weareborg
Forejador honoris causa

Registrat: 14 Jul 2005
Missatges: 1044

MissatgePublicat: Dl Nov 23, 2009 5:33 pm    Assumpte: Respondre citant

Sèrie amb molt potencial però que li costarà fer-se un lloc. De moment han perdut més de 4 milions d'espectadors.

Tornar a dalt
PaWiNHo
Saxo moderat

Registrat: 15 Ago 2006
Missatges: 2725
Ubicació: València

MissatgePublicat: Dl Nov 23, 2009 9:34 pm    Assumpte: Respondre citant

Jo la vaig començar i hem va agradar molt. Un dia d'aquestos hem menjaré de cop els que hem falten

Parlem de coses serioses
Tornar a dalt
sonmoix
Vampire

Registrat: 13 Jul 2005
Missatges: 6385
Ubicació: Mallorca

MissatgePublicat: Dt Des 01, 2009 2:05 am    Assumpte: Respondre citant

Jo vaig veure l'original i tot i que no me'nrecordo del tot, allà se'ls veia menjar ratolins!!!
Us deixo un vídeo de 17 segons, ojo als efeces especials!

Tret d'això és un remake prou fidel (segons la meva escasa memòria). Sobretot de seguida es relacionen els personatges amb els de la sèrie original.

Personalment tambè em fan molta gràcia les diferencies tecnològiques, sobretot les naus, per no dir dels efectes especials

Ara per ara, està entre les meves top 3!! Very Happy

Aviam quan tarden a començar "matar-los a polvos"

I una frikada molt friki: Ningú recorda la cançò del Pepe Da Rosa (confeso que he hagut de cercar el nom) "con el toma i toma, con el dale i dale ..... en lugar de lagarta sea una lagartona .... que en polvos està demostrao que somos una potència" ?????
Ale pos tambè us en deixo un vídeo ... Del 1, 2, 3!!! se m'en va
AVISO: La cançò fa molta però que molta gràcia però te spoilers Razz

He fet una volta per youtube i hi ha força material de la sèrie original, tant en castellà com en anglès.Però recordeu que de moment és molt fidel a l'original, així que si comenceu a cercar us menjareu un bon grapat de ratolins, perdò de spoilers!!! empixo
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email Visitar pàgina web de l'autor MSN Messenger
Linus
Ni dormo, sols forejo

Registrat: 21 Set 2006
Missatges: 332
Ubicació: TARDIS

MissatgePublicat: Dg Des 13, 2009 10:13 pm    Assumpte: Respondre citant

Contràriament a Flashforward i a SGU (perdoneu l'anada i vinguda de sèries però aquí molts estem a totes bandes Mr. Green ), estic molt satisfet dels quatre capítols de V, tenint en compte que no puc opinar gaire perquè no sóc dels del '80, m'ha agradat molt i ja tinc ganes que passin els mesos que ens separen del proper episodi. La veritat he trobat ben poques coses que no m'agradin... ja he vist sonmoix que tu també estàs bastant satisfeta així que no entraré gaire en detalls, simplement m'agadaria destacar el que per mi és un dels punts forts de la sèrie: els intèrprets. Per mi francament bons, francament.
Ara bé, això ja ho sabia, però perquè ho diuen per tot arreu, ens hem quedat amb ganes de veure engolir rates!!! Twisted Evil

DOCTOR WHO - LOST - STARGATE
El vertader triplet!
Tornar a dalt
sonmoix
Vampire

MissatgePublicat: Dc Des 23, 2009 4:18 pm    Assumpte: Respondre citant

JA te dic per a mi de les millors, i molt millor que la sèrie original (que he recordat molt veient vídeos a youtube )

Ara la PUTADAAAAAAAAAAA: No torna fins al 29 de Març cabrejat

Home potser veiem engolir rates més endavant, de fet espero que ho veiem, va ser un dels "cops psicològics" que va tenir la sèrie original
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email Visitar pàgina web de l'autor MSN Messenger
PaWiNHo
Saxo moderat

MissatgePublicat: Dj Feb 25, 2010 2:55 pm    Assumpte: Respondre citant

Ummm... he vist hui un parell i m'agradat força, al no conèixer l'altra... XD

Parlem de coses serioses
Tornar a dalt
sonmoix
Vampire

MissatgePublicat: Dt Mar 02, 2010 12:05 am    Assumpte: Respondre citant

Segons quants sigui el parell, ja has arribat a la mid-season.... Al quart va haver l'aturada.
Jo me'ls tornaré a passar abas que torni Very Happy

A mi tambè m'agrada força, tot i haver vist l'antiga. Ara lo que no m'imagino jo en aquesta és veure a l'Anna menjant rates... Potser ratetes blanques de laboratori? Trobo que aquests llangardaixos son massa asèptics i refinats
Tornar a dalt
PaWiNHo
Saxo moderat

MissatgePublicat: Dt Mar 02, 2010 8:18 am    Assumpte: Respondre citant

Si no? xDD

Sobretot la noieta rosseta... ains...

Parlem de coses serioses
Tornar a dalt
Laithenea
No puc deixar-ho

Registrat: 06 Jul 2008
Missatges: 185
Ubicació: bcn

MissatgePublicat: Ds Abr 24, 2010 9:50 pm    Assumpte: Respondre citant

Doncs jo m'acabo de veure el pilot i sí que m'ha agradat. De l'antiga ni idea, només el que havia sentit per aquí i per allà... Trobo que per ser només el primer capi ja han entrar molt en matèria, no? sí,sí que ja aneu per mitja temporada vosaltres XD però no sé perquè pensava que la cosa aniria més amb la calma. Van al gra, millor jajaja

Per un cop l'anava a veure doblada però als pocs segons ja ha sortit l'scott wolf i tenia un altre doblatge (era el bailey de tots cinc) Com que no em mola quan fan canvis d'aquests raros "l'he hagut" de veure en anglès, aviat sentiré més anglès que català
Tornar a dalt
PaWiNHo
Saxo moderat

MissatgePublicat: Dl Abr 26, 2010 9:09 am    Assumpte: Respondre citant

Es el que passa amb els doblatges... jo poques coses veig doblades... estic fins i tot introduïnt a la meua noia, moooooooooooooolt poc a poc amb algunes sèries... alguna peli a la VO ella es resisteix, pero va caiguent.

P.D. La sèrie esta molt bé, va a un ritme bo, cada capítol passen coses interesant en una linea molt bona.

Parlem de coses serioses
Tornar a dalt
sonmoix
Vampire

MissatgePublicat: Dc Abr 28, 2010 9:41 pm    Assumpte: Respondre citant

Amb l'emès avui, sols anem per al 9, va Laithenea que en un cap de setmana encara et pots posar al dia Very Happy

Jo doblat ja no veig res de res, ni pelis (i això que sols son pelis xDDDD)

Com diu en Paw, un ritme molt bo, a cada episodi pasen coses importants i no es fa gens pesat. I el encara s'ha d'enmerdar!!! (Suposant que segueixin fidelment la sèrie original Wink )
Tornar a dalt
PaWiNHo
Saxo moderat

MissatgePublicat: Dj Abr 29, 2010 9:30 pm    Assumpte: Respondre citant

A mi cada cop m'agrada més que vols que et diga... el d'aquesta setmana l'has vist?

Joder amb el putu soldat... "se va a liar gorda" xD

I la cara de Juliet-lost (la rossa no hem surt el seu nom ara) de si jo et contara quan el fill o l'altre paio li diuen que han fet de dolent els V eh eh? xdd

Edite. Quantes temporades te la sèrie original? sobretot son estan siguent fidels a l'original?

Parlem de coses serioses
Tornar a dalt
sonmoix
Vampire

MissatgePublicat: Dj Abr 29, 2010 10:44 pm    Assumpte: Respondre citant

Sí, sí, vist! Ara per ara de les meves preferides, que vol dir que la veig de seguida que puc Wink

La Juliet-lost es diu Erika xDDDD
I sí, pobre com es te que mosegar la llengua, sobretot amb el fill que sempre porta la jaqueta-camera

Otia doncs no recordo quantes temporades tenia l'original, però em sona que 1 o 2, així en plan curteta.

He de dir que no recordo amb detall l'original, sols lo bàsic i les quatre coses més importants (spoileada total que vaig ) i que he mirat bastants vídeos de youtube. Però sembla mentida com es reactiva la memòria amb algunes escenes.
Això sí, els personatges principals es reconèixen totalment, així que sí que son fidels, però no amb tot, ni amb detall. Per exemple, el "llangardaix bo" no era negre i als ratolins no se'ls miraven xDDDD
Tornar a dalt
PaWiNHo
Saxo moderat

MissatgePublicat: Dv Abr 30, 2010 2:05 pm    Assumpte: Respondre citant

xDDD

Bé la societat evoluciona... els negres estan millors vistos xDD

Si si, després vaig enrecordant-me, vaig veure a TV3 el segon capitol, en VO Wink

Si tens televisió digital, solen tenir opció de cambiar el audio i posar subs, els de tv3 estan molt currats en colors segons personatge, i... surten a la part de la pantalla de qui parla, si no fos per retard i tenir que adaptar-me als dijous per la nit la seguiria per ahí...

Parlem de coses serioses
Tornar a dalt
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de ACopDeTeclat -> Temporades actuals (o en emisió) Totes les hores són GMT + 1 Hora
Anar a pàgina 1, 2, 3  Següent
Pàgina 1 de 3
Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum
No pots adjuntar fitxers en aquest fòrum
No pots descarregar fitxers en aquest fòrum

Web hostatjada a cat1.net