Índex del Fòrum de ACopDeTeclat
Nom d'usuari:    Contrasenya:      Iniciar sessió automàticament a cada visita    
FlashForward S01 (en obert)
Anar a pàgina Anterior  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12  Següent

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de ACopDeTeclat -> Temporades actuals (o en emisió)
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
Laithenea
No puc deixar-ho

Registrat: 06 Jul 2008
Missatges: 185
Ubicació: bcn

MissatgePublicat: Dt Gen 05, 2010 6:18 pm    Assumpte: Respondre citant

sonmoix escrigué:
LAithenea, jo crec que sí "son ells". Més aviat que formen part de l'organització que ha fet que passès. EL qe tambè em sembla clar és que en Lloyd forma part de tot això com a forçat, obligat, com si ell no voles ser part d'aquesta gent.

Però i allò de Somalia? les torres rares aquelles diu el físic (no m'apendré mai el nom XDDD) que encara estan en fase de projecte ... algú més hi deu haber potinejant amb el mateix, no? Bé, és que a mi és molt fàcil enredar-me i potser és que simplement aquest tio es vol quedar amb els de l'FBI però baja, jo me'l vaig creure jajajaja
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
PaWiNHo
Saxo moderat

Registrat: 15 Ago 2006
Missatges: 2725
Ubicació: València

MissatgePublicat: Dc Gen 06, 2010 12:53 am    Assumpte: Respondre citant

Son si que has encertat moltes vegades, pero jo hem referia a les grans teories que hem fet moltes vegades que no hem pegat ni una xD

En Flashfoward, a mi m'ha passat que he començat a trobar coses que no quadraven perquè la veia dos cops a la setmana fins al capitol 5, primer en V.O. i després a Cuatro.

Lost també la vaig veure dues vegades i no vaig trobar incoherencies al contrari, tornant a veure-la veus el perquè està passant el que passa. (almenys a les primeres temporades).

TOrnat a Flash, el tema dels Flashos crec que anant molt lleugers i s'han trobat amb uns fans molt quisquillosos, que tot ho hem mirat amb lupa, i crec que no ha estat bén preparada.

Això hem fa cada cop més pensar que Lost esta pensada de principi a "fi" (entre cometes, perque no crec que fos exacte si no almenys a partir de la 3ra temporada la idea ja la tenen).

I en flash la primera temporada no esta siguent tan apasionant com esperavem.

Per acabar, esperem que la nova sèrie que s'acosta Day One, vaja poc a poc pero xafant terra ferma.

Parlem de coses serioses
Tornar a dalt
sonmoix
Vampire

Registrat: 13 Jul 2005
Missatges: 6385
Ubicació: Mallorca

MissatgePublicat: Dc Gen 06, 2010 1:42 am    Assumpte: Respondre citant

Laithenea, doncs aixo de les torres no ho recordava... Potser sí que hi han dos grups, o potser és tot el mateix amb diferents cel·les que no en saben res una de l'altre

PaW, quina raó tens en que tot ho mirem amb lupa
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email Visitar pàgina web de l'autor MSN Messenger
Laithenea
No puc deixar-ho

MissatgePublicat: Dc Gen 06, 2010 9:35 am    Assumpte: Respondre citant

Amb lupa i microscopi si fa falta, que per alguna cosa som frikis de les sèries
Tornar a dalt
Linus
Ni dormo, sols forejo

Registrat: 21 Set 2006
Missatges: 332
Ubicació: TARDIS

MissatgePublicat: Dc Gen 06, 2010 11:09 am    Assumpte: Respondre citant

sonmoix escrigué:
Linus, amb Lost sóc l'excepció que confirma la regla de que a tothom li agrada... A mi em va cansar i avorrir fins al punt de la inflexió.

No ho entenc.

sonmoix escrigué:
Tornant a flash forward, jo trobo que els flaixos sí son importants, ja que han afectat a la vida de tothom i precisament la trama de la sèrie comença amb el "gran desmai" .

Sí, clarament aquest és el començament i són importants, però crec que, almenys en aquests primers episodis, s'han centrat massa en això i han deixat de banda altres misteris (no diré que els flaixos no tinguin res de misteri Mr. Green).

sonmoix escrigué:
Tambè trobo que hi hahagut massa expectativa amb aquesta sèrie i el fet de voler-la comparar amb Lost, fa que a la majoria de gent li "caigui del burru" flashforward. Crec que lo seu sería concentrar-se en flashforward i deixar-se de comparacions... Simplement assaborir la sèrie i no tenir pressa per a descobrir qui n'és el responsble o què ha passat exactament.

D'acord.

sonmoix escrigué:
No sé, a mi m'agrada força i molts cops m'he trobat pensant en les diferents interpretacions quan es veu un flaix.
Per exemple el flaix de n'Olivia, es dona per cert que és que estan en una relació amb el Lloyd... Ella surt de l'habitació i diu "honey" o quelcom semblant... No podria ser que esperès trobar-se a en MArk que haguès tornat a casa serè?? Tot son interpretacions.

D'acord, hi ha molt per reflexionar, ja vam comentar en el seu moment tot el tema del determinisme per exemple.

sonmoix escrigué:
LAithenea, jo crec que sí "son ells". Més aviat que formen part de l'organització que ha fet que passès. EL qe tambè em sembla clar és que en Lloyd forma part de tot això com a forçat, obligat, com si ell no voles ser part d'aquesta gent.

D'acord.

DOCTOR WHO - LOST - STARGATE
El vertader triplet!
Tornar a dalt
sonmoix
Vampire

MissatgePublicat: Dl Gen 11, 2010 1:35 am    Assumpte: Respondre citant

Linus escrigué:

sonmoix escrigué:
Tornant a flash forward, jo trobo que els flaixos sí son importants, ja que han afectat a la vida de tothom i precisament la trama de la sèrie comença amb el "gran desmai" .

Sí, clarament aquest és el començament i són importants, però crec que, almenys en aquests primers episodis, s'han centrat massa en això i han deixat de banda altres misteris (no diré que els flaixos no tinguin res de misteri Mr. Green).

Pues tambè tens raó tu. Potser hauríen d'haver repartit millor el temps dels episodis abarcant més "temes".

Per altre banda la dualitat de si son o no son exactes els flaixos, o millor dit les diferentes interpretacions que se li poden donar a un mateix flaix, crec que ja aporten prou misteri. El que passsa és que això no s'ha mostrat implícitament fins al flaix de la boda/funeral.
Un exemple prou clar, podría ser el flaix de'n Mark: Donem per sabut que la gent que entra amb màscares i armes tenen quelcom a veure amb el cas dels flaixos, quan podría ser perfectament que no hi tinguès res a veure (de fet, recordem que ja se n'ha trobat a un amb el mateix tipus de màscara que no hi tenia res a veure).

A mi personalment aquest "no poder donar res per sabut" ja em resulta prou interessant.
I per altre banda, no oblidem que els flaixos duren 2minuts i 17 segons i a nosaltres sols se'ns n'ha mostrat una fracció
Very Happy

P.S.: Tot això ens passa per no destripar els episodi com feiem amb SGA, o com estem fent en PaW i jo amb el darrer de Dexter
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email Visitar pàgina web de l'autor MSN Messenger
PaWiNHo
Saxo moderat

MissatgePublicat: Dt Gen 12, 2010 6:00 pm    Assumpte: Respondre citant

Si, el tema es que jo entre cada vegada que acabe de veure un episodi, però quasi ningú no comenta, per comentar jo soles... doncs...

Ara també influeix que tampoc anem al dia... o si? bé si ens posem d'acord, podem anar tots al dia i comentant-la xDDD

P.D. Ja estan començant a tornar sèrie... tinc ganes de Burn Notice y de White Collar.

Parlem de coses serioses
Tornar a dalt
sonmoix
Vampire

MissatgePublicat: Dc Gen 13, 2010 10:14 am    Assumpte: Respondre citant

Si ningú comença a comentar cada episodi, segur que no ho fem! xDDDD

Estic d'acord amb dur-la al dia i anar-la comentant. Tot i que es molt difícil que tots la veiem el mateix dia, però si anem deixant els comentaris acabada de veure, ni que passin 2 o 3 dies podem seguir el fil Very Happy
Tornar a dalt
PaWiNHo
Saxo moderat

MissatgePublicat: Dj Gen 14, 2010 10:32 pm    Assumpte: Respondre citant

Dona al dia no se, pero el capitol de la setmana en un parell de dies tothom l'ha vist... no? xD

Si vols anar al dia és clar...

Parlem de coses serioses
Tornar a dalt
sonmoix
Vampire

MissatgePublicat: Dj Gen 14, 2010 11:47 pm    Assumpte: Respondre citant

Es de suposar que sí Smile
Tornar a dalt
sonmoix
Vampire

MissatgePublicat: Dg Mar 07, 2010 4:39 pm    Assumpte: Respondre citant

M'ha arribat per email aquest vídeo de "Vaya tele", per refrescar la memòria quan torni la sèrie. Resum total en poc més de 4 minuts.

Oh! i fins i tot l'han subtitulat Very Happy

Tornar a dalt
Laithenea
No puc deixar-ho

MissatgePublicat: Dl Mar 08, 2010 9:01 am    Assumpte: Respondre citant

Bon resum de tot plegat, m'ha semblat veure l'olivia liant-se amb el físic ai ai ai.... i un altre flashforward? hummmmmm

Aviam si els ha sentat bé als guionistes aquesta aturada. Tornen d'aquí deu dies, no? Ja anirem comentant doncs
Tornar a dalt
sonmoix
Vampire

MissatgePublicat: Dl Mar 08, 2010 11:00 am    Assumpte: Respondre citant

L'aturada l'han aprofitat per replantejar una mica la sèrie (dintre del que es pot replantejar un cop començada...). Esperem que millori!!!
Ostia la data de tornada no la sé ara mateix
Tornar a dalt
PaWiNHo
Saxo moderat

MissatgePublicat: Dl Mar 08, 2010 4:06 pm    Assumpte: Respondre citant

Jo ja els havia vist els diferents videos... ja veurem que en surt de l'aturada.

Parlem de coses serioses
Tornar a dalt
sonmoix
Vampire

MissatgePublicat: Dc Mar 17, 2010 9:39 pm    Assumpte: Respondre citant

Doncs sí... De moment s'ha emès un especial: FlashForward.S01E00.Special.What.Did.You.See.HDTV.XviD-2HD.[eztv]

Suposo que es un remember més llarg dels que hem vist fins ara... Repeteixo el suposo, que no l'he vist encara
Tornar a dalt
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de ACopDeTeclat -> Temporades actuals (o en emisió) Totes les hores són GMT + 1 Hora
Anar a pàgina Anterior  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12  Següent
Pàgina 5 de 12
Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum
No pots adjuntar fitxers en aquest fòrum
No pots descarregar fitxers en aquest fòrum

Web hostatjada a cat1.net