| Veure tema anterior :: Veure tema següent |
| Autor |
Missatge |
PaWiNHo Saxo moderat

Registrat: 15 Ago 2006 Missatges: 2725 Ubicació: València
|
Publicat: Dj Feb 18, 2010 6:09 pm Assumpte: |
|
|
Si i Hugo no s'ha tornat boig... cada vegada es més una realitat alternativa, on la illa va desapareix en el 77? o quan fos, i esta enfonsada, i potser quan surten com vol el Locke, trobarán una altra realitat? _________________
Parlem de coses serioses |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Laithenea No puc deixar-ho

Registrat: 06 Jul 2008 Missatges: 185 Ubicació: bcn
|
Publicat: Dv Feb 19, 2010 7:48 pm Assumpte: |
|
|
Doncs jo no tinc gens clar què passarà si surten de l'illa.... una altra realitat? però quina? no crec que sigui la que ens ensenyen en els flashos, si ja em sembla prou liós tenir varies realitats, això de tenir dos sawyers en una mateixa realitat ja ni t'ho explico
L'Hugo és un tio segur d'ell mateix, afortunat... sembla l'ani-Hugo la veritat XD |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dj Feb 25, 2010 9:29 am Assumpte: |
|
|
Hola, què hi ha algú?
Ja he vist el d'ahir. Això de que el Jack no se'n recordi de quan el van operar de l'apèndix no m'agrada gens... però no sé ven bé que pensar... Com a pare bastant desastrós, no té mala intenció però veure ton fill un cop al més i a sobre no saber gairabé res de la seva vida? la conversa del final està bé, però amb això no ho arreglarà pas tot. Em pregunto si la mare del nen és la Sarah... jo suposo que no ja que em penso que no feia pas tant que s'havien casat, qui ho sap, en aquesta realitat tot és taaaan diferent...
Ara anem a l'illa on hi tenim dos fronts: la Clarie i en Jacob. Aviam, la Claire i "el seu amic" fan por !!!!! Està completament boja, d'això no n'hi ha dubte, però ves a saber com va arribar a aquest punt. Suposo que primer debia morir perquè la poseís aquest "mal lleig" XDDD no ho sé pas. D'altra banda en Jacob continua fent d'en Hurley el que vol, realment és un noi massa confiat. Fa tot el que li diu i prou, sense demanar explicacions, potser seria hora que en Jacob deixi de pendre-li el pèl, està bé que en Hurley s'hi revotés una mica. Per fi hem vist d'on surten els maleits números !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Deu fer molt que en jacob busca substitut ja que allà n'hi havia molts de noms tatxtats... un d'ells no sé si us hi heu fixat era "Linus", resulta que en Ben també havia estat candidat però ja no, i això que ja no està mort... no quadra gaire, aquesta nit quan arribi a casa em tornaré a mirar bé la captura, aviam si realment hi deia Linus i si és així quien número li ha tocat, això ja per curiositat més que res. Això del far ben curiós, al posar-lo en el teu número hi veus coses, jo del Hurley hauria volgut saber què hi sortia en el meu. La rabieta d'en Jack sembla que té algun sentit, almenys per en Jacob ja que per mi de moment no gaire XD Bé, només el fet de que s'adoni de que realment hi té alguna cosa a fer en aquesta illa ja que semblava que havia perdut la "fe". |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
PaWiNHo Saxo moderat

|
Publicat: Dj Feb 25, 2010 10:22 am Assumpte: |
|
|
Bon resum.
Comencem a saber coses... però encara no ens han il·luminat amb la veritat! xd
Per cert lo de l'apèndix, recordeu si a l'illa li treuen? o si ja la tenia treta? _________________
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dj Feb 25, 2010 3:23 pm Assumpte: |
|
|
| PaWiNHo escrigué: | Bon resum.
Comencem a saber coses... però encara no ens han il·luminat amb la veritat! xd
Per cert lo de l'apèndix, recordeu si a l'illa li treuen? o si ja la tenia treta? |
L'opera la Juliete, diria que és a la quarta temporada. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
PaWiNHo Saxo moderat

|
Publicat: Dv Feb 26, 2010 9:28 am Assumpte: |
|
|
Ahh!! recordava alguna cosa, pero no ho tenia clar... xD _________________
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Ds Mar 06, 2010 10:39 am Assumpte: |
|
|
Heu vist el 6?????
Al final jo de la kate m'hauria acollonit, en "Locke" i la "Claire" foten una por que flipessssssssssssssssssssssssss  |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
PaWiNHo Saxo moderat

|
Publicat: Dg Mar 07, 2010 12:26 pm Assumpte: |
|
|
Ahir parlant en un amic, hem va obrir els ulls sobre el tema anti-Jacob, i les aparicions en la illa.
El anti-jacob va fican-se en cosos morts... primer agafa al pare de Jack, a més a més li diu a Locke (quan va a eixir de la illa) que si cal ha de tornar mort... etc, i després Locke (transformat) manipula a Ben per a que mate a Jacob...
Un es dolent, i l'altre manipulador... quin es el camí?
I ara el Sayid esta boig perdut... ara ja estem quasi a la meitat, tenen que començar a caure per si soles les coses... _________________
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dl Mar 08, 2010 8:33 am Assumpte: |
|
|
Home, això de que es va posant als morts em penso que ja ho havien deixat ben claret, no? jo diria que en algun moment ho han dit, però bé, ja podria ser que m'ho hagués imaginat XD
Pero no t'entenc quan dius que un és dolent i l'altre manipulador... amb dolent et refereixes a l'aniti-jacob i amb manipulador.... si ell també ho és jajajaja potser et referies al Jacob? També, també
En quant al Ben, en temporades anteriors sí que vam veure que és tant dolent com manipulador i semblava l'amo de la illa el tio, ara veiem que no és ningú, només un pringat que també ha sigut manipulat per "entitats" superiors....
Per cert, l'altre dia em va venir al cap quan no sé si és a la quarta temporada que els militars estan assatjant a en Ben i companyia a les casetes dels "altres" i ell envia sa filla, amb la protecció de la Rousseau i el novio (que acaben morts) al temple !!!
Sobre en Sayid no sé que pensar, segons el del temple (que mira que se l'han carregat depressa) li passarà com a la claire... però és que aquest a sobre és una màquina de matar, campi qui pugui !!!! XDDD |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
PaWiNHo Saxo moderat

|
Publicat: Dl Mar 08, 2010 4:08 pm Assumpte: |
|
|
Si venia a dir això, que Anti-Jacob es dolent... se suposa, i el Jacob un manipulador...
El Ben ja es desilusiona i es veu ningunejat, quan Jacob escollis el Locke, o quan ell no aconsegueix veure'l...
No se ja vorem com acaba tot plegat _________________
|
| Tornar a dalt |
|
 |
PaWiNHo Saxo moderat

|
Publicat: Dj Mar 11, 2010 11:48 am Assumpte: |
|
|
Muaaaaahahahhahahahahahaha
Ve cap a l'illa una mica d'acció! _________________
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dj Mar 11, 2010 7:41 pm Assumpte: |
|
|
Encara no l'he viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiist  |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
PaWiNHo Saxo moderat

|
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dv Mar 12, 2010 8:41 am Assumpte: |
|
|
Doncs aquesta setmana va tocar dijous, ves...
No em va agradar tant com la resta aquest capítol. Trobo que en aquest sí que no ens han expicat res sobre "les intrigues de l'illa". Més que res era cosa d'en Ben i els seus sentiments... mai m'ha agradat aquest personatge XD així que... però vaja, el final promet !! Ara sí que es liarà bé tot plegat jajajaja que arriba en Wildmore!!! Per cert, on deu ser en Sawyer?  |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
PaWiNHo Saxo moderat

|
Publicat: Dv Mar 12, 2010 11:12 am Assumpte: |
|
|
Tranquila el pròxim episodi esta centrat en Sawyer... ja us tremolen les cames... xD
Doncs a mi Henry Gale, Benjamin Linus, o com vulgues dir-li, sempre ha sigut un dels meus preferits, és el típic dolent que és un tros de pa...  _________________
|
| Tornar a dalt |
|
 |
|